eXp World Holdings Lantik Fred Reichheld ke Lembaga Pengarah

Pencipta Net Promoter® System dan antara pakar terkemuka dunia mengenai kesetiaan pelanggan dan pekerja membawa pengetahuan yang tiada tandingan tentang kepuasan pekerja dan pelanggan


BELLINGHAM, Wash., Sept. 08, 2023 (GLOBE NEWSWIRE) -- eXp World Holdings, Inc. (Nasdaq: EXPI) (“Syarikat”) minggu ini mengumumkan pelantikan pencipta Net Promoter® System (NPS) Fred Reichheld kepada lembaga pengarah Syarikat, berkuat kuasa 7 September 2023.

“Kami berbesar hati untuk mengalu-alukan Fred Reichheld ke Lembaga Pengarah kami,” kata Glenn Sanford, Pengasas, Ketua Pegawai Eksekutif dan Pengerusi eXp World Holdings. “Bagi syarikat yang menghargai kepuasan dan kesetiaan pelanggan dan pekerja, seperti kami, Net Promoter System ialah sesuatu yang amat berharga. Menjalankan tinjauan NPS secara berkala dengan ejen dan kakitangan kami sejak 2016 adalah teras untuk melaksanakan misi tertumpu ejen kami dan Fred berkongsi kebijaksanaannya dengan pasukan kami pada Sidang Kemuncak Pemegang Saham tahun ini. Saya sangat teruja dengan kehadiran beliau dalam Lembaga Pengarah kami dan berharap dapat bekerjasama dengan lebih erat lagi.”

Selain mencipta sistem NPS, Reichheld ialah penceramah yang terkenal dan pengarang terlaris. Buku terbaru beliau, “Winning on Purpose: The Unbeatable Strategy of Loving Customers,” menerangkan cara NPS membantu syarikat menjadi benar-benar memfokuskan pelanggan, mengalami pertumbuhan yang menguntungkan melalui menukar lebih ramai pelanggan menjadi penggalak dan kurang menjadi pengkritik secara sistematik. Beliau kini merupakan Felo Bain & Company dan pengasas amalan Kesetiaan mereka. Beliau lulus dengan kepujian dari Kolej Harvard (B.A., 1974) dan juga Sekolah Perniagaan Harvard (M.B.A., 1978).

Serentak dengan pelantikan Reichheld, Sir Darren Jacklin akan berundur tetapi terus berkhidmat dalam Lembaga Pengarah eXp Realty Canada. Berikutan perubahan ini, lembaga eXp World Holdings akan terdiri daripada tujuh pengarah, empat daripadanya adalah bebas. Jacklin telah berkhidmat dalam Lembaga Pengarah eXp World Holdings selama hampir 10 tahun.

“Darren telah menjadi sebahagian penting syarikat ini dan kami bertuah kerana mempunyai wawasan dan kepimpinan berterusan beliau dalam Lembaga Pengarah eXp Canada,” kata Sanford. “Saya secara peribadi ingin mengucapkan terima kasih kepada beliau atas segala sumbangan beliau selama ini. Pengalamannya mengembara ke empat benua dan lebih 50 negara untuk membimbing usahawan dan pemilik perniagaan mengenai strategi khusus dan boleh diukur yang direka untuk membina kejayaan mereka adalah aset yang hebat kepada kami. eXp Canada akan mendapat banyak manfaat daripada pengalaman dan kebijaksanaan beliau.”

Mengenai eXp World Holdings, Inc.

eXp World Holdings, Inc. (Nasdaq: EXPI) ialah syarikat induk untuk eXp Realty®, Virbela dan SUCCESS® Enterprises.

eXp Realty ialah syarikat hartanah bebas terbesar di dunia dengan lebih daripada 88,000 ejen di Amerika Syarikat, Kanada, United Kingdom, Australia, Afrika Selatan, India, Mexico, Portugal, Perancis, Puerto Rico, Brazil, Itali, Hong Kong, Colombia, Sepanyol, Israel, Panama, Jerman, Republik Dominican, Greece, New Zealand, Chile, Poland dan Dubai dan terus berkembang di peringkat antarabangsa. Sebagai sebuah syarikat dagangan awam, eXp World Holdings menyediakan peluang yang unik kepada profesional hartanah untuk memperoleh anugerah ekuiti untuk matlamat pengeluaran dan sumbangan kepada pertumbuhan syarikat secara keseluruhan. eXp World Holdings dan perniagaannya menawarkan rangkaian lengkap penyelesaian teknologi pembrokeran dan hartanah, termasuk model pembrokeran kediaman dan komersialnya yang inovatif, perkhidmatan profesional, alat kerjasama dan pembangunan peribadi. Pembrokeran berasaskan awan dikuasakan oleh Virbela, platform 3D imersif yang sangat sosial dan kolaboratif, membolehkan ejen lebih berhubung dan produktif. SUCCESS® Enterprises, yang dinaungi oleh majalah SUCCESS® dan ciri-ciri media berkaitannya, telah ditubuhkan pada tahun 1897 dan merupakan jenama dan penerbitan pembangunan peribadi dan profesional yang terkemuka.

Untuk maklumat lanjut, lawati https://expworldholdings.com.

Pernyataan Pelabuhan Selamat

Pernyataan yang terkandung di sini mungkin termasuk pernyataan jangkaan masa depan dan pernyataan prospektif lain yang berdasarkan pandangan dan andaian semasa pengurusan dan melibatkan risiko dan ketidakpastian yang diketahui dan tidak diketahui yang boleh menyebabkan keputusan sebenar, prestasi atau peristiwa berbeza secara material berbanding yang dinyatakan atau tersirat dalam pernyataan tersebut. Pernyataan prospektif tersebut hanya efektif pada tarikh ini dan syarikat tidak bertanggungjawab untuk menyemak atau mengemas kininya. Pernyataan sedemikian bukan jaminan prestasi masa hadapan. Faktor-faktor penting yang boleh menyebabkan keputusan sebenar berbeza secara material dan buruk berbanding yang dinyatakan dalam pernyataan prospektif termasuk perubahan dalam perniagaan atau keadaan pasaran lain; kesukaran mengekalkan pertumbuhan perbelanjaan pada tahap sederhana sambil meningkatkan hasil; dan risiko lain yang diperincikan dari semasa ke semasa dalam pemfailan Suruhanjaya Sekuriti dan Bursa syarikat, termasuk tetapi tidak terhad kepada Laporan Suku Tahunan yang paling baru difailkan pada Borang 10-Q dan Laporan Tahunan pada Borang 10-K.

Maklumat Hubungan Media:

eXp World Holdings, Inc.

mediarelations@expworldholdings.com

Hubungan Pelabur:

Denise Garcia

investors@expworldholdings.com

Foto yang dilampirkan bersama pengumuman ini tersedia di https://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/097fbd03-129c-44d0-bb81-073f4d26b3a7