XOOX, perkhidmatan rangkaian haiwan peliharaan (PNS) yang pertama di dunia, mencipta buzz dengan pelancarannya


- Popular kerana cabaran kandungan bentuk pendeknya, muzik haiwan kesayangan, aplikasi kit diagnosis penyakit, dsb.

- Menyediakan perkhidmatan berkonsepkan baru dengan pendaftaran ID menggunakan mata haiwan kesayangan

NEW YORK, Nov. 21, 2023 (GLOBE NEWSWIRE) -- XOOX, sebuah aplikasi perkhidmatan rangkaian haiwan peliharaan (PNS) yang menampilkan cabaran kandungan bentuk pendek, dilancarkan pada bulan ini, memenangi hati pemilik haiwan peliharaan global. XOOX memulakan perkhidmatannya dengan iklan di Times Square New York, menggariskan fokus eksklusifnya kepada rakan berkaki empat kami.

XOOX beroperasi secara unik di bawah akaun haiwan kesayangan melalui pendaftaran ID Haiwan Kesayangan yang direka oleh pasukan penyelidikan dan AI global XOOX, termasuk pakar veterinar di seluruh dunia, menggunakan teknik pengenalan biometrik yang inovatif seperti corak kelopak mata dan kedutan mata. Pasukan penyelidik XOOX menyatakan, "Melalui Pet ID, haiwan peliharaan diiktiraf sebagai pengguna akaun di XOOX, membolehkan mereka melibatkan diri dalam pelbagai aktiviti seperti pendaftaran haiwan peliharaan, insurans, pengurusan kesihatan dan berkawan," sambil menambah, "Untuk meningkatkan ketepatan biometrik pengiktirafan, kami menerima pakai kaedah yang merupakan satu langkah daripada cetakan hidung dan imbasan iris."

Dalam XOOX, haiwan peliharaan menjadi pengaruh melalui ID mereka, meningkatkan keterlihatan dengan berkongsi kehidupan harian mereka, melibatkan diri dengan pengikut dan mengambil bahagian dalam cabaran kandungan bentuk pendek. Mereka memperoleh mata untuk pelbagai aktiviti, boleh digunakan dalam apl bersambung, untuk mencipta avatar dan untuk pembelian produk. Pemilik haiwan peliharaan, yang dikenali sebagai Petlers, menguruskan ID haiwan peliharaan mereka dan menyokong mereka dalam aktiviti mereka. Berusaha untuk memupuk perubahan sikap positif terhadap haiwan peliharaan, XOOX mengalu-alukan individu yang pada masa ini tidak memiliki haiwan peliharaan untuk turut serta. Bagaimanapun, menyiarkan kandungan bukanlah ciri yang tersedia untuk mereka pada masa ini. Peter Kim, Penasihat Teknikal di XOOX, berkata, "XOOX bertujuan untuk mewujudkan ruang positif yang membolehkan individu moden untuk keluar daripada realiti yang rumit dan berhubung dengan haiwan kesayangan mereka." Kim menambah, "XOOX akan membolehkan haiwan peliharaan mencipta lebih banyak kenangan bersama Petlers mereka dengan menggunakan pendekatan skap cerita dan perkhidmatan yang unik serta bermaklumat."

Dunia XOOX penuh dengan kandungan eksklusif untuk haiwan peliharaan. Aplikasi muziknya yang paling popular (XOOX M) membolehkan Petlers memilih muzik yang sesuai dengan pilihan haiwan kesayangan. Aplikasi itu, dicipta melalui pembangunan kandungan oleh sekutu kandungan muzik XOOX Jo studios (CEO: Woojin Cho), direka khusus untuk haiwan peliharaan yang menunggu pemiliknya dan pada masa ini menganjurkan lebih daripada 3,000 lagu. Petlers juga boleh mencipta dan memuat naik muzik mereka sendiri, memperoleh mata untuk populariti, yang boleh dibelanjakan oleh haiwan peliharaan mereka. XOOX M memastikan pengalaman mendengar mesra haiwan kesayangan pada tahap desibel yang selesa.

Di samping itu, produk yang dibangunkan dengan Sistem Tarik Tekan (CEO: Sungmyon Song) sedang dalam usaha. Dengan menganalisis dan menggunakan teknik pembelajaran mendalam, aplikasi itu akan menentukan sama ada haiwan peliharaan benar-benar menikmati muzik dan tidak menganggapnya sebagai bunyi. Produk ini akan disegerakkan dengan lancar dengan kamera dan pembesar suara haiwan, menawarkan cadangan muzik yang diperibadikan untuk haiwan kesayangan anda.

Sebagai pemilik haiwan kesayangan, memang berbaloi untuk memberi perhatian kepada promosi pelancaran semasa apl itu. Dalam meraikan pelancaran, XOOX memberikan 10,000 kit ujian air kencing percuma kepada pemegang akaun di seluruh dunia. Kit ujian ini menyediakan cara mudah untuk mengesan penyakit melalui air kencing haiwan, menjadikannya sesuai untuk haiwan kesayangan di kawasan yang mempunyai akses terhad kepada penjagaan veterinar, membantu mengekalkan kesejahteraan haiwan kesayangan anda.

Selain itu, berdasarkan pelancaran aplikasi kit diagnostik air kencing haiwan peliharaan dengan Medi Cloud, sebuah syarikat analisis genetik global berdasarkan teknologi NGS, XOOX juga akan melancarkan aplikasi yang menghubungkan DNA haiwan peliharaan dan MBTI.

Selepas pendaftaran, 1 sen secara automatik didermakan kepada Yayasan XOOX. Sumbangan ini akan diberikan kepada kempen di seluruh dunia yang bertujuan untuk mempengaruhi undang-undang berkaitan haiwan kesayangan secara positif. Dengan XOOX memperkasakan haiwan peliharaan untuk memainkan peranan penting dalam dunia kita, terdapat kepercayaan yang kuat bahawa ia akan menyumbang dengan ketara untuk mewujudkan persekitaran yang lebih menyokong dan mesra haiwan peliharaan.

Hubungi:

XOOX LAB, INC

www.xoox.pet

Kristen Kim

Tel.: +1 (213) 944-2679

E-mel: press@xoox.pet

Foto yang mengiringi pengumuman ini tersedia dihttps://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/1f092720-eaa2-478b-8bd4-99fa5c3fc51c