Aspo julkistaa vuoden 2023 tilinpäätöstiedotteensa 16.2.2024

Aspo Oyj
9.2.2024 klo 10.00

Aspo julkistaa vuoden 2023 tilinpäätöstiedotteensa 16.2.2024

Aspo Oyj julkistaa vuoden 2023 tilinpäätöstiedotteensa perjantaina 16.2.2024 noin kello 8.00.

Tiedotustilaisuus analyytikoille, sijoittajille ja medialle pidetään perjantaina 16.2.2024 kello 10.30 FLIKin Eliel-studiolla Sanomatalossa osoitteessa Töölönlahdenkatu 2, 00100 Helsinki. Tilaisuus on avoin myös yksityissijoittajille, ja osallistujia pyydetään ilmoittautumaan sähköpostitse osoitteeseen viestinta@aspo.com. Tilinpäätöstiedotteen esittelee toimitusjohtaja Rolf Jansson. Esitysmateriaali on saatavilla ennen tiedotustilaisuuden alkua yhtiön verkkosivuilla osoitteessa www.aspo.fi.

Tiedotustilaisuus on englanninkielinen ja sitä voi seurata myös suoran webcast-lähetyksen kautta osoitteessa https://aspo.videosync.fi/q4-2023. Esityksen jälkeen on mahdollista esittää kysymyksiä puhelimitse rekisteröitymällä oheisen linkin kautta https://palvelu.flik.fi/teleconference/?id=50048701. Rekisteröidyttyään osallistuja saa puhelinnumeron ja tunnuksen puhelinkonferenssiin osallistumiseksi. Videotallenne on katsottavissa Aspon verkkosivuilla myöhemmin samana päivänä.

Aspo Oyj

Rolf Jansson

Lisätietoja:
Rolf Jansson, 040 060 0264, sähköposti rolf.jansson@aspo.com

JAKELU:
www.aspo.fi

Aspo luo arvoa omistamalla ja kehittämällä liiketoimintoja pitkäjänteisesti ja vastuullisesti. Omistettujen yritysten tavoitteena on olla toimialojensa markkinajohtajia. Ne vastaavat omasta toiminnastaan, asiakassuhteistaan ja niiden kehittämisestä pyrkien edelläkävijyyteen vastuullisuudessa omilla toimialoillaan. Aspo tukee liiketoimintojen menestystä ja kasvua oikeilla kyvykkyyksillä. Aspo-konsernilla on liiketoimintoja 18 eri maassa ja sen palveluksessa on yhteensä noin 800 ammattilaista.

Liite

Aspo julkistaa vuoden 2023 tilinpäätöstiedotteensa 16_2_2024