Aktia tarkentaa strategisia prioriteettejaan ja tavoitteitaan – työntekijäkokemus osaksi strategiaa

Aktia Pankki Oyj
11.3.2024 klo 9.30

Vaikuttava työntekijäkokemus on nostettu Aktian yhdeksi strategiseksi prioriteetiksi. Samalla strategisia tavoitteita on sanoitettu selkeämmiksi.

Muutoksen jälkeen Aktian strategisia prioriteetteja ovat Erinomainen asiakaskokemus, Vaikuttava työntekijäkokemus, Paras varainhoitaja sekä Kasvua asiakkaista, joilla on halu vaurastua.​

”Henkilöstö on tärkein voimavaramme, jonka keskeisen roolin tulee näkyä myös yhtiön strategiassa. Henkilöstön sitoutuneisuus ja hyvinvointi ovat edellytys erinomaiselle asiakaskokemukselle, kannattavalle kasvulle ja koko yrityksen menestykselle. Hyvinvoiva joukkue on voittajajoukkue,” sanoo toimitusjohtaja Juha Hammarén.​

Samalla strategisia tavoitteita on sanoitettu selkeämmiksi.​

Aktian pitkäaikaisia taloudellisia tavoitteita päivitetään syksyllä 2024. ​

Tutustu strategiaan verkkosivuillamme https://www.aktia.com/fi/sijoittajat/aktia-sijoituskohteena/strategiamme

Lisätietoja:

Mia Smeds, viestintäjohtaja, puh. 044 546 0379, mia.smeds(a)aktia.fi

Aktia on suomalainen varainhoitaja, pankki ja henkivakuuttaja, joka on luonut vaurautta ja hyvinvointia sukupolvelta toiselle jo 200 vuoden ajan. Palvelemme asiakkaitamme digitaalisten kanavien kautta kaikkialla ja kasvokkain toimipisteissämme pääkaupunkiseudulla sekä Turun, Tampereen, Vaasan ja Oulun seuduilla. Palkitun varainhoitomme rahastoja myydään myös kansainvälisesti. Työllistämme noin 860 henkilöä eri puolella Suomea. Aktian hallinnoitavat asiakasvarat (AuM) 31.12.2023 olivat 13,7 miljardia euroa ja taseen arvo 12,0 miljardia euroa. Aktian osake noteerataan Nasdaq Helsinki Oy:ssä (AKTIA). aktia.com.