Inbjudan till webbsänd presentation och telefonkonferens i samband med SkiStar AB:s halvårsrapport för 2023/24

SkiStar AB offentliggör sin halvårsrapport för perioden 1 september 2023 – 29 februari 2024 onsdagen den 20 mars 2024 klockan 07.00 CET. I samband med rapporten håller SkiStar en webbsänd presentation och telefonkonferens. Verkställande direktör Stefan Sjöstrand och ekonomi- och finansdirektör Martin Almgren presenterar och kommenterar rapporten. Efter presentationen kommer det att finnas möjlighet att ställa frågor via telefon eller chatt i webbsändningen. Presentationen hålls på engelska.

Tid för telefonkonferens och webbpresentation m.m.
Onsdagen den 20 mars 2024 klockan 10.00 CET.
Webbsändning: https://edge.media-server.com/mmc/p/sh636mfv

Webbsändning & deltagande genom telefonkonferens för att ställa frågor: https://register.vevent.com/register/BI1659b32f59834b7d829e0ff488c89d10
För registrering och inringningsuppgifter till telefonkonferensen, följ länken ovan. Försäkra dig om att du är uppkopplad till telefonkonferensen genom att ringa in och registrera dig några minuter innan konferensen börjar.

Presentationen och en inspelad version av webbsändningen kommer att finnas tillgänglig på samma webbplats efter sändningen.

Denna information lämnades genom nedanstående kontaktpersoners försorg för offentliggörande den 13 mars 2024 klockan 10.00 CET.

Ytterligare information lämnas av:
Stefan Sjöstrand, Verkställande direktör, tel +46 (0)280 841 60.
Martin Almgren, Ekonomi- och finansdirektör, tel +46 (0)280 841 60.

Kort om SkiStar
Fjällturismbolaget SkiStar AB (publ) är noterat på Nasdaq Stockholm, segment Mid Cap. Koncernen äger och driver fjällanläggningar i Sälen, Vemdalen, Åre och Stockholm (Hammarbybacken) i Sverige samt i Hemsedal och Trysil i Norge. Verksamheten delas in i tre segment; Drift av fjällanläggningar, Fastighetsutveckling & exploatering samt Drift av hotellverksamhet. Som den ledande semesterarrangören för Skandinavien är SkiStars affärsidé att med våra gäster i fokus skapa minnesvärda fjällupplevelser, utveckla hållbara destinationer, erbjuda boende, aktiviteter, produkter och tjänster av högsta kvalitet. För mer information, se www.investor.skistar.com.

SkiStar Pressmeddelande - Inbjudan till presentation Q2 2023 24