OP Ryhmän vuosiraportti 2023 on julkaistu

OP Ryhmä
14.3.2024 klo 14.00

OP Ryhmän vuosiraportti 2023 on julkaistu

OP Ryhmä on julkaissut vuoden 2023 vuosiraporttinsa osoitteessa vuosi.op.fi/2023.

Raporttikokonaisuus sisältää OP Ryhmän toimintakertomuksen ja tilinpäätöksen, selvityksen hallinto- ja ohjausjärjestelmästä, riskiraportin, toimielinten palkitsemisraportin ja -politiikan sekä niitä täydentävän OP Ryhmän vuosi 2023 ja vastuullisuus -katsauksen. Vuosikatsaus sisältää integroidun vastuullisuusraportoinnin GRI-standardien mukaisesti (GRI Standards) sekä OP Ryhmän tietotilinpäätöksen. Selvitys muista kuin taloudellisista tiedoista sisältyy OP Ryhmän toimintakertomukseen.

Tilinpäätös ja toimintakertomus on julkaistu myös European Single Electronic Format (ESEF) -raportointivaatimusten mukaisesti XHTML-tiedostona. XHTML-tiedosto ja sen sisältämät XBRL-merkinnät on varmennettu.

Raportit ovat tämän tiedotteen liitteenä, ja vuosiraportointisivuston lisäksi ne ovat saatavilla osoitteessa op.fi - OP Ryhmä - Medialle - OP Ryhmän raportit.

OP Osuuskunta

Lisätiedot:
Johtaja Lotta Ala-Kulju, yritysviestintä, puh. 010 252 8719
OP Ryhmän sijoittajasuhteet, IR@op.fi

Lisätiedot medialle:
OP Ryhmän viestintä, puh. 010 252 8719, viestinta@op.fi

Euronext Dublin (Irish Stock Exchange)
LSE London Stock Exchange
op.fi

OP Ryhmä on Suomen suurin finanssiryhmä, jolla on yli kaksi miljoonaa omistaja-asiakasta ja yli 13 000 työntekijää. Tarjoamme kattavan pankki- ja vakuutuspalvelujen kokonaisuuden henkilö- ja yritysasiakkaille. OP Ryhmän muodostavat osuuspankit sekä ryhmän keskusyhteisö OP Osuuskunta tytär- ja lähiyhteisöineen. Perustehtävämme on edistää omistaja-asiakkaidemme ja toimintaympäristömme kestävää taloudellista menestystä, turvallisuutta ja hyvinvointia. Yhdessä omistaja-asiakkaidemme kanssa olemme rakentaneet suomalaista yhteiskuntaa ja kestävää tulevaisuutta jo 120 vuoden ajan. www.op.fi