Investors Housen tilinpäätös 2023, hallituksen toimintakertomus, selvitys hallinto- ja ohjausjärjestämästä, palkitsemisraportti sekä vastuullisuusraportti ovat julkaistu

Investors House Oy

Tilinpäätös ja toimintakertomus

Pörssitiedote 18.3.2024 klo 8:30

Investors House Oyj on julkaissut vuoden 2023 tilinpäätöksen ja hallituksen toimintakertomuksen, tilintarkastuskertomuksen, selvityksen hallinto- ja ohjausjärjestämästä, palkitsemisraportin sekä vastuullisuusraportin tämän tiedotteen liitteinä. Ne ovat saatavilla myös yhtiön kotisivulla www.investorshouse.fi.

Toimitusjohtaja Petri Roininen:

’’Yhtiö saavutti vuonna 2023 keskeiset tavoitteensa ja paransi tulostaan. Hallituksen osinkoesitys tarkoittaa yrityksen noin 2.700 osakkeenomistajalle yhdeksättä kasvavan osingon vuotta sekä samalla tulospalkkion maksua henkilöstörahastoon, jonka jäseniä kaikki työntekijät ovat.

Onnistumisen mahdollisti jälleen hyvä yhteistyö. Haluankin lausua kiitokseni asiakkaille, henkilökunnalle, rahoittajille ja yhteistyökumppaneille. Tästä on hyvä jatkaa eteenpäin.’’

Helsinki 18.3.2024

Investors House Oyj

Lisätiedot        Toimitusjohtaja Petri Roininen, puh 040 761 9669

Jakelu        Nasdaq Helsinki, keskeiset tiedotusvälineet, www.investorshouse.fi

Liitteet: Tilinpäätös ja toimintakertomus 2023, tilinpäätös 2023 xHTML-tiedostona, Selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä 2023, Palkitsemisraportti 2023 ja Vastuullisuusraportti 2023.