HONKARAKENNE OYJ:N HALLITUS PÄÄTTI OSAKEPOHJAISESTA KANNUSTINJÄRJESTELMÄSTÄ

HONKARAKENNE OYJ         Pörssitiedote                 28.3.2024 kello 15:00

HONKARAKENNE OYJ:N HALLITUS PÄÄTTI OSAKEPOHJAISESTA KANNUSTINJÄRJESTELMÄSTÄ

Honkarakenne Oyj:n hallitus on päättänyt 28.3.2024 osakepohjaisen kannustinjärjestelmän 2024–2026 aloittamisesta. Järjestelmän tarkoituksena on sitouttaa avainhenkilöt yhtiön tavoitteisiin ja luoda kannustimia osakkeenomistajien arvon kasvulle.

Suoriteperusteinen osakepalkkio-ohjelma 2024–2026 koostuu 3 vuoden ansaintajaksosta. Mahdolliset palkkiot maksetaan vuonna 2027, mikäli asetetut suoritustavoitteet saavutetaan. Ansaintajaksoon sovellettavat suoritusmittarit ovat liikevaihto ja liiketulos-%.
Ohjelmaan osallistuu enintään 9 henkilöä ja ohjelman palkkiot vastaavat yhteensä enintään 105 000 osaketta.

HONKARAKENNE OYJ

Lisätietoja:

toimitusjohtaja Marko Saarelainen, puh. 040 542 254, marko.saarelainen@honka.com

Finanssivalvonta
www.honka.fi

Honkarakenne Oyj valmistaa Honka®-tuotemerkillään laadukkaita, terveellisiä ja ekologisia omakotitaloja, vapaa-ajan asuntoja ja julkisia rakennuksia suomalaisesta massiivipuusta. Yhtiö on toimittanut 90 000 rakennusta yli 50 maahan. Talopaketit valmistetaan Suomessa, yhtiön oma tehdas sijaitsee Karstulassa. Vuonna 2023 Honkarakenne-konsernin liikevaihto oli 46,3 miljoonaa euroa, josta viennin osuus oli 31 %. www.honka.fi