Siili Solutions Oyj:n optio-oikeuksien 2024A osakemerkintähinta ja markkina-arvo

Siili Solutions Oyj Pörssitiedote 4.4.2024 kello 15.30

Siili Solutions Oyj:n hallitus päätti 19.12.2023 optio-oikeuksien antamisesta Siili Solutions Oyj:n ja sen tytäryhtiöiden henkilöstölle yhtiön varsinaisen yhtiökokouksen 30.3.2023 antaman valtuutuksen perusteella. Optio-oikeudet annetaan osana yhtiön käynnistämää osakesäästöohjelmaa vastineena ohjelman osallistujien säästöillä ostetuille yhtiön osakkeille. Siili Solutions Oyj:n osakesäästöohjelman seitsemännelle säästökaudelle ilmoittautui mukaan noin 110 yhtiön työntekijää.

Osakkeen merkintähinta optio-oikeuksilla 2024A on osakkeen vaihdolla painotettu keskikurssi Nasdaq Helsinki Oy:ssä 1.3.–31.3.2024 eli 9,23 euroa osakkeelta. Merkintähinnasta vähennetään vuosittain maksetut osingot ja pääoman palautukset. Optio-oikeuksilla 2024A on mahdollista merkitä yhteensä enintään 50 000 Siili Solutions Oyj:n uutta tai yhtiön hallussa olevaa osaketta. Optio-oikeuksilla merkittävien osakkeiden merkintäaika on 1.8.2026-31.1.2028.

Optio-oikeuksia 2024A on 50 000 kappaletta. Yhden optio-oikeuden 2024A teoreettinen markkina-arvo merkintähinnan määräytymishetkellä oli noin 2,55 euroa per optio-oikeus ja yhteensä noin 127 500 euroa. Optio-oikeuksien teoreettinen markkina-arvo on määritetty optio-oikeuksien hinnoittelussa käytettävällä Black-Scholes –mallilla seuraavin oletuksin: osakkeen kurssi 9,18 euroa, osakkeen merkintähinta 9,23 euroa, riskitön korko 2,73 %, optio-oikeuksien voimassaoloaika noin 3,8 vuotta ja volatiliteetti 31,02 %.

Optio-oikeuksien ehdot ovat nähtävissä yhtiön verkkosivuilla www.siili.com/fi/sijoittajille

Siili Solutions Oyj

Lisätietoja:

Talousjohtaja Aleksi Kankainen
Puhelin: 040 534 2709, sähköposti: aleksi.kankainen(at)siili.com

Jakelu:
www.siili.com/fi

Siili Solutions lyhyesti:
Siili Solutions Oyj on digitaalisen muotoilutoimiston ja teknologian moniosaajan ainutlaatuinen yhdistelmä. Kaiken työmme lähtökohtana on syvällinen ymmärrys ihmisen käyttäytymisestä. Siili on asiakkaalle paras kumppani, kun haetaan kasvua, tehokkuutta ja kilpailuetua digitaalisin keinoin. Siilillä on toimistot Suomessa, Saksassa, Puolassa, Unkarissa, Hollannissa, Itävallassa, Isossa-Britanniassa ja USA:ssa. Siili Solutions Oyj:n osakkeet noteerataan Nasdaq Helsinki Oy:n pörssilistalla. Siili on kasvanut kannattavasti perustamisestaan vuodesta 2005 lähtien. www.siili.com/fi