MARTELA OYJ:N HALLITUKSEN JÄRJESTÄYTYMISKOKOUKSEN PÄÄTÖKSIÄ

Martela Oyj, Pörssitiedote, 5.4.2024, klo 14.00

Yhtiökokouksen jälkeen pidetyssä järjestäytymiskokouksessa hallitus valitsi keskuudestaan hallituksen puheenjohtajaksi Johan Mildin ja varapuheenjohtajaksi Anni Vepsäläisen. Martelan palkitsemisvaliokunnan puheenjohtajaksi valittiin Johan Mild ja jäseniksi Jan Mattsson ja Jacob Kragh. Martelan tarkastusvaliokunnan puheenjohtajaksi valittiin Anni Vepsäläinen ja tarkastusvaliokunnan jäseniksi Hanna Mattila ja Eero Martela.

Hallitus on arvioinut kokouksessaan jäsentensä riippumattomuuden Suomen listayhtiöiden hallintokoodin mukaisesti ja todennut, että yhtiöstä riippumattomia hallituksen jäseniä ovat Eero Martela, Hanna Mattila, Jan Mattsson, Jacob Kragh, Johan Mild sekä Anni Vepsäläinen ja yhtiön merkittävimmistä osakkeenomistajista riippumattomia hallituksen jäseniä ovat Jan Mattsson, Jacob Kragh, Johan Mild ja Anni Vepsäläinen.

Helsinki, 5.4.2024

Martela Oyj Hallitus

Ville Taipale

Toimitusjohtaja Ville Taipale, puh. + 358 50 557 2611

Nasdaq OMX Helsinki

www.martela.com

Martela on yksi Pohjoismaiden johtavista käyttäjälähtöisten työ- ja oppimisympäristöjen kehittäjistä. Luomme parhaita paikkoja työn tekemiselle ja tarjoamme asiakkaillemme Martela Lifecycle -ratkaisujen avulla kalusteet ja niihin liittyvät palvelut saumattomana kokonaisuutena.