EvoTec Power תציג פתרונות של אלטרנטורים חדשניים בתערוכת Middle East Energy 2024


אנהוי, סין, April 15, 2024 (GLOBE NEWSWIRE) --

EvoTec Power, יצרנית גנרטורים מובילה בסין, מוכנה להציג את החידושים שלה בשוק האלטרנטורים בתערוכת Middle East Energy שתערך בין ה-16 ל-18 באפריל, 2024, במרכז הסחר העולמי של דובאי, איחוד האמירויות הערביות. בואו לבקר את EvoTec Power בדוכן S2. F40 כדי לבדוק מקרוב את הפתרונות החדשניים של החברה עבור מגזר האנרגיה.

Middle East Energy היא תערוכת וכנס האנרגיה הגדולים באזור. התערוכה מושכת למעלה מ-1,300 מציגים מרחבי העולם. האירוע מספק פלטפורמה לחברות להציג את המוצרים והפתרונות שלהן במגזרי אנרגיה שונים, כולל כוח קריטי וגיבוי, אחסון אנרגיה, הולכה והפצה, אנרגיה מתחדשת ונקייה, צריכת וניהול אנרגיה ופתרונות חכמים.

EvoTec Power תציג שלושה ממוצרי האלטרנטור פורצי הדרך שלה:

  1. TH528 High-Voltage Series Generator: אלטרנטור זו מציע יעילות ותפוקה גבוהים, והוא תומך בגנרטורים שמציעים מתח מרבי של עד 13800 וולט ותקרת הספק של 2,750 קילו-וואט/אמפר. העיצוב הייחודי שלו מציע יעילות המרת אנרגיה מעולה, אוורור מיטבי ותחזוקה קלה.
  2. TCM288 Series Marine Alternator: סדרת TCM288, שפותחה במיוחד עבור יישומים ימיים, מציעה הספקים שנעים בין 188 ל-281 קילו-וולט/אמפר. סדרת אלטרנטורים עמידה למים זו מציעה יעילות תפעול גבוהה ומהירות תגובה מהירה. עם ציפוי לכה ימית נוספת, הוא עמיד בפני לחות, עמיד בפני עובש וערפול, ולכן הוא מושלם עבור ספינות הפועלות בסביבות אוקיאניות.
  3. TCU188 Series Industrial Generator: אלטרנטור מסדרת TCU188 מספק ביצועים אמינים עבור סביבות תעשייתיות, עם טווח הספק של 25/54 קילו-וולט/שעה. המבנה הקצר, העיצוב העמיד בפני זעזועים וציפוי בלכה ימית נוספת מבטיחים עמידות וחיי שירות ארוכים.

האלטרנטורים של EvoTec Power מצוידים בתכונות מתקדמות כגון מהירות תגובה גבוהה, הפעלה מהירה וקיבולת עומס יתר מעולה, מה שהופך אותם לבחירה המועדפת עבור תעשיות שונות, כולל אנרגיה, טלקומוניקציה, כרייה וים.

אודות EvoTec Power:

EvoTec Power, שהוקמה בשנת 2011, מחזיקה ביותר מ-45 פטנטים לאומיים ושואפת להפוך למותג יצרני האלטרנטורים המוביל בעולם. עם דגש חזק על איכות המוצר ואמינותו, EvoTec Power מבטיחה שיעור הסמכה של 100% למוצר ושואפת לשיעור שביעות רצון של יותר מ-97% עבור המוצרים והשירותים שלה.

למידע נוסף על פתרונות האלטרנטורים החדשניים של EvoTec Power, בקרו בדוכן מס' S2. F40 ב- Middle East Energy 2024 או בקרו באתר האינטרנט של החברה בכתובת: https://en.evotecpower.com/.

למידע נוסף – מדיה:

שם החברה: EvoTec Power Generation Co., Ltd.
אתר: https://en.evotecpower.com/
טלפון: 400-880-5328
אימייל: info@evotecpower.com