דאק קריק טכנולוגיות ממנה מנהלת שיווק חדשה

בינדו קרנדל, מנהלת שיווק וטכנולוגיה מנוסה תצטרף לדאק קריק טכנולוגיות


בוסטון, May 20, 2024 (GLOBE NEWSWIRE) --

Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, הודיעה היום על מינויה של בינדו קרנדל (Bindu Crandall) למנהלת שיווק חדשה (CMO). כ-CMO, בינדו תהיה אחראית לפיקוח על מאמצי השיווק והמיתוג האסטרטגיים של דאק קריק המניעים את ההתרחבות הגלובלית של החברה ואת ההובלה שלה כספקית של תוכנות ושירותי ביטוח P&C.

"בינדו היא משווקת ומנהיגה מנוסה שמבינה כיצד לספק ערכים ולהתחבר ללקוחות SaaS", אמר מייק ג'קובסקי (Mike Jackowski), מנכ"ל Duck Creek Technologies . "יש לה ניסיון עשיר בבנייה והרחבה של ארגוני שיווק ברמה עולמית עבור חברות תוכנה מבוססות ענן. אני נרגש לקבל אותה לצוות של דאק קריק ומצפה לעבוד איתה כדי להאיץ את הצמיחה שלנו ולהרחיב את מובילות השוק שלנו".

עם יותר מ -20 שנות ניסיון בחברות טכנולוגיה ארגוניות, בינדו מביאה לתפקידה מומחיות עמוקה במיתוג, יצירת ביקוש, מנהיגות מחשבתית ואסטרטגיית תוכן, המגובה ברקורד מוכח של השקה מוצלחת של מותגים ומוצרים באמצעות אסטרטגיות שיווק ומכירות מונעות הכנסות.

"לכבוד הוא לי ואני נרגשת להצטרף לדאק קריק בתקופה חשובה זו בתעשיית הביטוח", אמרה קרנדל. "Duck Creek היא חברה בעלת חזון שמשנה את הדרך שבה חברות ביטוח פועלות ומשרתות את לקוחותיהן. אני מתרשמת מהתרבות, המוצרים והגישה הממוקדת בלקוח של החברה. אני מצפה לשתף פעולה עם הצוות והשותפים המוכשרים של דאק קריק כדי להעצים את המותג שלנו, לערב את הקהלים שלנו ולהניע תוצאות עסקיות".

לפני שהצטרפה לדאק קריק, בינדו הייתה מנהלת השיווקCMO של Navisite, חלק מ- Accenture, ספקית טרנספורמציה דיגיטלית ושירותי IT, שם הקימה ארגון שיווק עטור פרסים שהשיק מחדש את החברה כמובילה של שירותי ענן מנוהלים בשוק הביניים. מוקדם יותר בקריירה שלה, היא הייתה סגנית נשיא בכירה לשיווק ב-Optima Healthcare Solutions, ספקית Saas לשירותי טיפול והחלמה רפואי ומילאה תפקידי שיווק, שיווק מוצרים ואסטרטגיה בכירים בחברות כולל Internap, McKesson ו-Scientific Atlanta (כיום סיסקו).

אודות Duck Creek Technologies 

דאק קריק טכנולוגיות -  Duck Creek Technologies  היא ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי. אנחנו הפלטפורמה שעליה בנויות מערכות ביטוח מודרניות, המאפשרות לתעשייה לנצל את כוחו של הענן כדי להפעיל פעולות זריזות, חכמות וירוקות עד. אותנטיות, מטרה ושקיפות הם הליבה של Duck Creek, ואנחנו מאמינים שביטוח צריך להיות שם עבור אנשים פרטיים ועסקים מתי, איפה ואיך הם הכי זקוקים לו. הפתרונות המובילים בשוק שלנו זמינים על בסיס עצמאי או כחבילה מלאה, וכולם זמינים דרך Duck Creek OnDemand. בקרו בכתובת www.duckcreek.com לקבלת מידע נוסף. עקבו אחר דאק קריק בערוצים החברתיים שלנו לקבלת המידע העדכני ביותר – לינקדאין ו-X.

למידע נוסף

:Media Contacts
Dennis Dougherty
dennis.dougherty@duckcreek.com