Købstilbud

Public announcement no. 444
May 29, 2019

MEDDELELSE OM AFSLUTNING AF KØBSTILBUDDET SAMT ENDELIGT RESULTAT HERAF

Under henvisning selskabsmeddelelse nr. 441 samt overtagelsestilbudsbekendtgørelsens § 23, stk. 1, nr. 3. offentliggør Glunz & Jensen Holding A/S nedenstående meddelelse modtaget fra Heliograph Holding GmbH (Heliograph):

Krailling, Tyskland, den 29. maj 2019

Meddelelse om afslutning af Købstilbuddet samt endeligt resultat heraf
Heliograph Holding GmbH, selskabsregistreringsnummer HRB 176787 (“Heliograph”), et helejet datterselskab af MRB Holding GmbH, som ultimativt er ejet af Hr. Max Rid, offentliggjorde den 29. april 2019 et tilbudsdokument (”Tilbudsdokumentet”) med vilkårene for Heliographs pligtmæssige købstilbud (”Købstilbuddet”) til aktionærerne i Glunz & Jensen Holding A/S, CVR-nr. 10239680 (“Glunz & Jensen”).

I overensstemmelse med Tilbudsdokumentet udløb tilbudsperioden i går den 28. maj 2019, kl. 23:59 (dansk tid).

Heliograph meddeler hermed afslutning af Købstilbuddet samt det endelige resultat heraf, jf. § 21, stk. 3 i Bekendtgørelse om overtagelsestilbud.

Heliograph har modtaget accept fra aktionærer i Glunz & Jensen, der repræsenterer 725 aktier á DKK 20, nominel værdi, svarende til 0,0398% af aktiekapitalen og stemmerettighederne i Glunz & Jensen. Efter afviklingen af Købstilbuddet vil Heliograph eje 608.051 aktier á DKK 20, nominel værdi, svarende til 33,385% af den samlede aktiekapital og stemmerettighederne i Glunz & Jensen.

Afvikling af Købstilbuddet
Afviklingen af Købstilbuddet vil blive iværksat hurtigst muligt. Handelsdagen for afvikling forventes at være inden for 3 bankdage efter datoen for denne meddelelse.

Eventuelle spørgsmål vedrørende denne meddelelse kan rettes til:

Heliograph Holding GmbH
Telefon +49 89 78596 121