Ring Opplysningen® 1881 fra utlandet

Fra følgende populære ferieland er det fra i dag mulig å ringe +47 1881 og +47 1882: Danmark, Sverige, Finland, Storbritannia, Tyskland, Nederland, Belgia, Frankrike, Østerrike, Italia, Portugal, Spania og USA. Flere land vil komme til fortløpende etter hvert som de får åpnet for trafikk mot disse firesifrede numrene.

Sikker tilgjengelighet med +47 810 0 1881
Ikke alle land har åpnet for muligheten å ringe firesifrede nummer til Norge. Heller ikke alle mobiloperatører har åpnet for dette, derfor kan det variere fra mobiloperatør til mobiloperatør innen et og samme land hvorvidt det er mulig å ringe + 47 1881 og +47 1882.
I land og områder der dette ikke er mulig vil løsningen være å ringe +47 810 0 1881 for Opplysningen® 1881 og +47 810 0 1882 for Opplysningen® Utlandet 1882.

Prisen for å ringe Opplysningen® 1881 fra utlandet vil være avhengig av samtalens lengde. I snitt vil det koste 14 kroner å få nummeropplysning fra utlandet via mobiltelefon. I tillegg kommer samtalekostnaden fra den aktuelle operatør i det aktuelle land. Alle som benytter disse tjenestene fra utlandet vil ved endt samtale få en kvittering via SMS.

"For oss er det en viktig milepæl at norske mobilabonnenter i utlandet nå kan ringe Opplysningen® 1881 og Opplysningen® Utlandet 1882. Vi vet at kundene våre lenge har savnet et slikt tilbud. I en prøveperiode har flere hundre personer daglig ringt + 47 1881 som skal bli et like godt produkt som Opplysningen® 1881 i Norge," sier direktør Toril Gogstad i Opplysningen® 1881.