SIEVI CAPITAL OYJ PÖRSSITIEDOTE 14.4.2014 KLO 16:00. JULKINEN OSTOTARJOUS SIEVI CAPITAL OYJ:N OSAKKEISTA ALKAA 15.4.2014

SIEVI CAPITAL OYJ PÖRSSITIEDOTE 14.4.2014 KLO 16:00

JULKINEN OSTOTARJOUS SIEVI CAPITAL OYJ:N OSAKKEISTA ALKAA 15.4.2014

Jussi Capital Oy on ilmoittanut Sievi Capital Oyj:lle, että Finanssivalvonta on tänään hyväksynyt Ostotarjousta koskevan tarjousasiakirjan (”Tarjousasiakirja”). Tarjousasiakirja on saatavilla 15.4.2014 alkaen Tarjouksentekijän toimipisteessä osoitteessa Jussinrinne 12, 85410 Sievi, Ostotarjouksen järjestäjänä toimivan Nordea Pankki Suomi Oyj:n konttoreissa sekä internetissä www.jussicapital.fi/ ja www.nordea.fi/osakkeet. Tarjousasiakirja on saatavilla vain suomenkielisenä.

Ostotarjouksen hyväksymisaika (”Tarjousaika”) alkaa 15.4.2014 klo 9.30 (Suomen aikaa) ja päättyy 9.5.2014 klo 16.00 (Suomen aikaa), jollei Tarjousaikaa jatketa. Tarjouksentekijä tarjoutuu hankkimaan omistukseensa Yhtiön koko osakekannan. Ostotarjous ei kuitenkaan ole sidottu tietyn omistusosuuden saavuttamiseen.

SIEVI CAPITAL OYJ

Harri Takanen