STYLEPIT A/S – Modtagelse af betinget købstilbud fra Bestseller-koncernen

Selskabsmeddelelse nr. 29 / 2015

Stylepit har modtaget et betinget, frivilligt købstilbud fra Aktieselskabet af 14.10.2012 (Bestseller-koncernen), hvori Stylepit A/S’ aktionærer tilbydes at sælge deres aktier i selskabet til en pris på DKK 0,20 pr. aktie. Nedenstående tabel viser tilbudskursen sammenlignet med forskellige aktiekurser.

Periode Kurs pr. aktie (DKK)
Kurs indeholdt i tilbudskursen
sammenlignet med relevante historiske aktiekurser pr. aktie (%) *

Slutkursen på NASDAQ Copenhagen den 18. august 2015 (sidste børsdag inden Bestseller-koncernen offentliggjorde sin beslutning om at fremsætte Købstilbuddet)

0,22 -9,1%

Gennemsnitskurs (volumenvægtet) i de sidste tre måneder forud for den 18. august 2015 (denne dato iberegnet)

0,25  -19,7%

Gennemsnitskurs (volumenvægtet) i de sidste seks måneder forud for den 18. august 2015 (denne dato iberegnet)

0,31  -36,4%

Gennemsnitskurs (volumenvægtet) i de sidste tolv måneder forud den 18. august 2015 (denne dato iberegnet)

0,37  -45,3%

* I ovenstående kurser er foretaget regulering for nytegning ved fortegningsret august 2015 til 0,10 DKK pr. aktie.

Bestyrelsen i Stylepit vil snarest og inden 14 dage fremsende den lovpligtige redegørelse om tilbuddet til selskabets aktionærer.

--

Spørgsmål vedrørende denne meddelelse til Stylepit A/S kan rettes til bestyrelsesformand N.E. Nielsen på mobil nr. +45 42 43 33 43.

STYLEPIT A/S

Meddelelse nr  29_2015_STYLEPIT.pdf