Immunicum tillkännager deltagande i flera kommande bransch- och investerarmöten i september och oktober

27 augusti 2021

Immunicum AB (publ) meddelade idag att man kommer att delta på följande konferenser och investerarmöten till och med den 31 oktober.

• 6th CAR-TCR Summit, 30 augusti – 2 september, 2021
Alex Karlsson-Parra, Chief Scientific Officer på Immunicum, kommer att deltaga som expert i en workshop på CAR-TCR summit den 30 augusti 2021. Han kommer att presentera den potentiella användningen av Immunicums ilixadencel- och DCOne®-plattformar för att förbättra kvaliteten på T-celler för CAR-T och andra adoptiva T-cellsbaserade cancerterapier.

• Pareto Securities’ 12th Annual Healthcare Conference, 1-2 september, 2021
Erik Manting, CEO på Immunicum, kommer att ge en presentation.

• SACHS 21st Annual Biotech in Europe Forum, 7-8 oktober, 2021
Erik Manting, CEO på Immunicum, kommer att ge en presentation.

• ESGO 22nd European Congress on Gynaecological Oncology, 23-25 oktober, 2021
Immunicum deltar och kommer att presentera prekliniska data för vaccinkandidaten, DCP-001, vid äggstockscancer.

• Neoantigen Based Therapies Summit, October 26 – 28, 2021
Alex Karlsson-Parra, Chief Scientific Officer på Immunicum, kommer att presentera kombinationspotentialen för Immunicums ilixadencel- och DCOne®-plattformar i relation till cancer-neoantigenbaserade terapeutiska tillvägagångssätt.

FÖR YTTERLIGARE INFORMATION, VÄNLIGEN KONTAKTA:
Erik Manting
Chief Executive Officer
Telephone: +31 713 322 627
E-mail: ir@immunicum.com

INVESTOR RELATIONS
Kristina Windrup Olander
Spikinc AB
Telephone: +46 72 545 34 74
E-mail: ir@immunicum.com

PRESSFRÅGOR
Sophia Hergenhan & Jacob Verghese