Sievi Capital Oyj:n vuosikertomus 2022 on julkaistu

Sievi Capital Oyj
Pörssitiedote 9.3.2023 klo 13.00

Sievi Capital Oyj:n vuosikertomus 2022 on julkaistu

Sievi Capitalin vuosikertomus vuodelta 2022 on julkaistu tänään. Vuosikertomus sisältää hallituksen toimintakertomuksen, tilinpäätöksen ja tilintarkastuskertomuksen, selvityksen hallinto- ja ohjausjärjestelmästä sekä toimielinten palkitsemisraportin.

Sievi Capital julkaisee tilinpäätöksen myös European Single Electronic Format (ESEF) -raportointivaatimusten mukaisena, suomenkielisenä xHTML-tiedostona. Tilintarkastusyhteisö KPMG on antanut riippumattoman kohtuullisen varmuuden antavan varmennusraportin koskien ESEF-tilinpäätöstä kansainvälisen ISAE 3000 -varmennustoimeksiantostandardin mukaisesti. ESEF-vaatimusten mukaisesti konsernitilinpäätöksen päälaskelmat ja liitteet on merkitty XBRL-merkeillä.

Vuosikertomus, selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä, toimielinten palkitsemisraportti sekä xHTML-tiedosto ovat saatavilla yhtiön verkkosivuilla osoitteessa www.sievicapital.fi sekä tämän tiedotteen liitteinä.

SIEVI CAPITAL OYJ

LISÄTIETOJA:
toimitusjohtaja Jussi Majamaa, puh. 0400 412 127

JAKELU:
www.sievicapital.fi

Sievi Capital on suomalaisten yrittäjien kumppani. Olemme muutosmatkalla pääomasijoitusyhtiöstä kohti monialakonsernia. Keskipitkän aikavälin tavoitteenamme on muuttua kohdeyhtiömme KH-Koneet Groupin liiketoiminnan ympärille rakentuvaksi teolliseksi konserniksi. Sievi Capitalin osake on listattu Helsingin pörssiin.

Sievi Capital vuosikertomus 2022 Selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä 2022 Toimielinten palkitsemisraportti 2022 743700F6CLX8JMYDEP21-2022-12-31-fi