Seaspan Ship Management Pilih Kaleris Marine Fleet Performance dan Connected Loading Computer untuk Armada Mereka


ALPHARETTA, Ga., July 01, 2023 (GLOBE NEWSWIRE) -- Kaleris, pembekal terkemuka bagi pelaksanaan rantaian bekalan berasaskan awan dan teknologi keterlihatan, hari ini mengumumkan Seaspan Ship Management, pemberi pajak bebas terbesar dunia dan pengendali kapal kontena, telah memilih penyelesaian Kaleris Marine Fleet Performance Bluetracker dan Connected Loading Computer MACS3 Connected untuk pengangkutan mereka sebanyak 123 buah kapal. Seaspan juga dalam proses melaksanakan Lashing Monitor Kaleris di atas 27 bangunan baharu.

“Menyediakan armada kapal pelayaran anda untuk masa depan yang lebih hijau dan mematuhi peraturan pelepasan menjadikan Marine Fleet Performance tumpuan para pemilik dan pengurus kapal,” kata Alfred Gomez, Pengarah Marine Standards di Seaspan. “Dengan keupayaan untuk memasukkan data tentang situasi kargo sebenar di atas kapal ke dalam set data prestasi armada marin standard dapat menambah dimensi baharu sepenuhnya kepada pemahaman kami tentang prestasi kapal dan kawalan pelepasan.”

Penggunaan MACS3 Connected turut membantu mengembangkan kerjasama antara jabatan dalaman pengurus atau pemilik kapal kerana semua orang melihat set data yang sama dengan soalan masing-masing.

Alat Kaleris Marine Fleet Performance adalah fleksibel dan berskala, serta menawarkan ciri pelaporan yang boleh disesuaikan, yang merupakan kunci kepada keupayaan Seaspan untuk mengurus armada mereka dengan cekap. Analitis dalam Bluetracker One adalah inovatif dan berhubung rapat dengan pihak berkuasa yang memantau dan menyemak pematuhan pelepasan. Penyepaduan fleksibel kepada alatan dalaman dan kepada vendor pihak ketiga membantu peralihan mudah daripada penyelesaian sedia ada kepada Bluetracker tanpa gangguan.

Manfaat utama untuk Seaspan ialah keselamatan dan jaminan kargo dan anak kapal. Dengan melaksanakan The Lashing Monitor, Seaspan akan mengurangkan risiko kehilangan kontena di laut, terutamanya semasa cuaca buruk, dan sebagai kelebihan utama, data tersedia kepada pengurus dan juga pengendali kapal untuk menyediakan pelayaran yang selamat.

“Kami berharap dapat menyediakan teknologi canggih kepada Seaspan yang akan memastikan armada mereka disokong oleh kepakaran maritim selama 30+ tahun melalui jenama Navis kami dan misi dan kuasa di sebalik Kaleris sebagai sebuah syarikat yang melabur untuk menghubungkan pelanggan kepada pelaksanaan rantaian bekalan yang berkuasa dan penyelesaian keterlihatan,” kata Martin Bardi, Naib Presiden Jualan Global CVS.

Kedua-dua pasukan pelaksana kini sedang mengusahakan penggunaan penyelesaian itu, yang dijangka akan disiarkan secara langsung pada suku terakhir tahun ini.

Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang penyelesaian Kaleris untuk pengangkut dan kapal marin serta penyelesaian pelaksanaan dan keterlihatan, lawati www.kaleris.com.

Perihal Seaspan
Seaspan ialah pemberi pajak kontena global terbesar, memfokuskan terutamanya pada pajakan jangka panjang, kadar tetap dengan perkhidmatan perkapalan kontena terbesar di dunia. Sehingga 31 Disember 2022, armada operasi Seaspan terdiri daripada 132 kapal dengan jumlah kapasiti 1,219,080 TEU, dan tambahan 58 kapal dalam pembinaan, meningkatkan jumlah kapasiti armada kepada 1,919,080 TEU, atas dasar penghantaran sepenuhnya. Untuk mendapatkan maklumat lanjut, lawati www.seaspancorp.com.

Mengenai Kaleris
Kaleris ialah pembekal terkemuka bagi pelaksanaan rantaian bekalan berasaskan awan dan penyelesaian teknologi keterlihatan. Kebanyakan jenama terbesar di dunia bergantung pada Kaleris untuk menyediakan teknologi kritikal misi untuk pengurusan limbungan, operasi terminal, pengurusan pengangkutan, penyelenggaraan dan operasi pembaikan serta penyelesaian kapal dan pengangkut lautan. Dengan menyatukan aset perisian pelaksanaan rantaian bekalan merentas nod dan mod utama, kami menangani titik gelap dan jurang data yang menyebabkan geseran dan ketidakcekapan dalam rantaian bekalan global.

 

Contact Data