dLab publicerar årsredovisning för 2023

Lund, 9 april 2024

Dlaboratory Sweden AB (publ) publicerar härmed årsredovisning för helåret 2023. Årsredovisningen finns att tillgå via bifogad fil, samt via bolagets hemsida dlaboratory.com.

Årsredovisningen kan hämtas från bolagets hemsida Investor relations - dLab (dlaboratory.com)
eller beställas hos bolaget och distribueras per post till de aktieägare som så begär. Beställning görs antingen skriftligen till Dlaboratory Sweden AB, Ideongatan 3A, 223 62 Lund eller via e-post david.folkesson@dlaboratory.com.

För mer information, vänligen kontakta:
Rickard Jacobson, VD dLab
Telefon: +46(0)70-499 99 34
E-post: rickard.jacobson@dlaboratory.com
Hemsida: www.dlaboratory.com

Om Dlaboratory Sweden AB (publ)

Dlaboratory Sweden AB är en cleantechgrupp som erbjuder en intelligent digital plattform som skapar förutsättningar för energisektorn att bidra till framtidens hållbara samhälle. Genom intelligent analys av elnätet och förutsättningar för datadrivna beslut, skapas möjligheter till ett moderniserat arbetssätt och ett mer motståndskraftigt elnät. dLabs kommersiella verksamhet startade 2015 och bolaget har sitt säte i Lund. Bolagets aktie (DLAB) är föremål för handel på Nasdaq First North Growth Market. Certified Adviser är FNCA Sweden AB.

dlab_report_ar_2023_publik