Nytt mobilabonnement: Zalto Mobile med halv pris etter fem minutter

Med Zalto Mobile sitt nye abonnement vil halv pris gjelde for alle mobilsamtaler til kunder hos Zalto, Telenor Mobil og andre mobiltilbydere som benytter Telenors mobilnett. Hver eneste samtale i løpet av ett døgn (24.00-00.00) vil telle med inntil summen blir fem minutter. Deretter ringer kundene for halve prisen resten av døgnet, dvs. 75 øre per minutt. Månedsavgiften er kr. 69,- dersom man velger å kjøpe abonnementet sammen med en rabattert telefon - etter bindingstiden reduseres månedsavgiften automatisk til kr. 29,-. Kjøper man kun abonnementet blir månedsavgiften kr. 29,- , og selvfølgelig ingen bindingstid. Se vedlagte prisliste.

- Zalto Mobiles målgruppe er unge mennesker mellom 15 og 30 år. Dette er ingen ensartet gruppe. Noen ringer lite, mens andre ringer mye. Med dette abonnementet gjør vi det fordelaktig nesten uansett hvor mye kundene våre ringer. Abonnementet vil gi kundene en lavere mobilregning desto mer de ringer, uten at det koster noe mer i form av en høyere månedsavgift. Det andre mobiltilbydere søker å få til ved hjelp av flere abonnement, har Zalto klart å oppnå med kun ett abonnement. Vi er ikke kjent med at noen kan tilby en så lav minuttpris uten å kreve en vesentlig høyere månedsavgift, sier Morten Krarup Hansen, adm. direktør i Zalto Mobile.

Zalto Mobiles nye abonnement kan kjøpes hos alle Expert sine butikker eller på Zaltos egen internettbutikk (www.zalto.com).
I tillegg til det nye abonnementet vil Zalto fortsatt selge Zalto Kontant med mulighet for å kjøpe ringetid via web (eRefill) eller med tradisjonelle ladekort i kiosker og butikker.

Zalto Communications AS er en mobil service provider som eies av Telenor Mobile AS. Zalto startet sin formelle virksomhet 12. april 2000 og etablerte seg i Sverige under merkenavnet djuice 21. juni i år. Selskapet tilbyr webintegrerte mobile produkter og tjenester for unge mennesker.