INCAP ELECTRONICSIN TEHDASLAAJENNUKSEN AVAJAISET VUOKATISSA

Incap Electronics Oy:n Vuokatin tehtaan laajennus otetaan virallisesti käyttöön 11. lokakuuta 2001. Laajennusosan koko on 2200 m2, jolla tehtaan kokonaisala kasvaa 8000 m2:iin. Uusiin tiloihin on sijoitettu tietoliikenne- ja elektroniikkateollisuuden piirikorttiladontaa sekä kokonaisuuksien valmistusta. Vuokatin tehtaan suurimpia asiakkaita ovat Nokia Networks, Vaisala, Metso Automation, Metorex, Oras, Suunto ja Instrumentarium Imaging.

Tuotantolaajennuksen yhteydessä koko tehtaan layout muutettiin vastaamaan nykyajan vaatimuksia. Muun muassa logistiikkaa parannettiin, ja materiaalivirta liikkuu nyt toimittajilta suoraan tuotantolinjoille. Vuokatin tehtaalla työskentelee lähes 300 henkilöä kolmessa vuorossa.

Incap Electronics Oy:llä on tehtaat myös Vaasassa, Helsingissä ja Viron Kures-saaressa. Yhtiön liikevaihto oli kuluvan vuoden tammi-kesäkuussa 29,5 milj. euroa, kun koko viime vuoden liikevaihto oli 49 milj. euroa. Henkilöstön määrä on noin 600. Yhtiö on osa Incap-konsernia, jonka emoyhtiö on Helsingin pörssissä noteerattu Incap Oyj. Konserniin kuuluu myös huonekalujen sopimusvalmistusta.

Lisätietoja laajennuksesta antavat Incap Electronics Oy:n toimitusjohtaja Kari Saarinen, puh. 040-830 5689 ja elektroniikan liiketoimintajohtaja Timo Sonninen, puh. 0400-890 064.