FLS Aerospace - direktionen

Stephen Henderson fratræder sin stilling som adm. direktør (CEO) i FLS Aerospace ved udgangen af januar 2002, idet han ønsker at tilbringe mere tid med sin familie i USA. Stephen Henderson fortsætter dog som medlem af selskabets bestyrelse.

Bestyrelsen anerkender den store indsats, Stephen Henderson har ydet i de knap to år, han var ansat i virksomheden, og hvor han stod bag den restrukturering, der nu har øget effektiviteten og lønsomheden i alle dele af organisationen.

Mike Humphreys udnævnes til agerende administrerende direktør, indtil en ny adm. direktør kan tiltræde. Mike Humphreys vil sammen med FLS Aerospaces øvrige ledelse fortsætte bestræbelserne mod en lønsom virksomhed og gennemføre de nødvendige tilpasninger som tidligere annonceret. Mike Humphreys, 37 år, er ingeniør og uddannet inden for luftfartsteknik. Han har været i branchen i mere end 15 år, heraf de sidste 9 år i FLS Aerospace, hvor han har deltaget aktivt i virksomhedens kraftige turnaround gennem de seneste 18 måneder.

Posten som adm. direktør i FLS Aerospace vil blive genbesat snarest muligt. Der føres p.t. samtaler med flere kandidater, og en aftale ventes indgået i løbet af kort tid.

FLS Industries A/S
Koncerninformationsafd.