JMC TOOLS OY:N YHTIÖKOKOUKSEN PÄÄTÖKSIÄ

JMC Tools Oy:n varsinainen yhtiökokous pidettiin 18.3.2002 Kempeleessä. Yhtiökokous hyväksyi yksimielisesti yhdistymissopimuksen, jonka Incap Oyj ja JMC Tools Oy solmivat 1.3.2002.

Yhtiökokous vahvisti tilinpäätöksen tilikaudelta 1.1. - 31.12.2001 ja myönsi vastuuvapauden toimitusjohtajalle ja hallitukselle.

Hallitukseen valittiin jatkamaan Jyrki Kurokallio, Kalevi Laurila, Ilkka Lukkariniemi, Timo Niemi, Markku Puskala ja Taisto Riski sekä varajäseniksi edelleen Seppo Airio, Matti Copeland, Kari Itälahti, Pertti Nurmio ja Jari Pirinen. Tilintarkastajana jatkaa Tilintarkastajien Oy - Ernst & Young, päävastuullisena tarkastajana KHT Jari Karppinen.

Incap Oyj:n ja JMC Tools Oy:n 1.3.2002 solmiman yhdistymissopimuksen mukaan JMC Tools Oy:stä tulee osakevaihdolla tapahtuvan kaupan jälkeen Incap Oyj:n tytäryhtiö. Incap Oyj:n varsinainen yhtiökokous päättää 21.3.2002 yhdistymiseen liittyvästä suunnatusta annista JMC Tools Oy:n osakkaille.

Espoossa, 18. maaliskuuta 2002

INCAP OYJ