Lunta Välimeren rannalla? Totally Board -tapahtuma suuntaa etelään

Lumilautailijat, freestyle-hiihtäjät, rullalautailijat, BMX-pyöräilijät ja inline-rullaluistelijat tapaavat Ranskan Marseilles'ssa neljännessä Nokian Totally Board -tapahtumassa lauantaina 7. syyskuuta. Tapahtuma tuo kaupungin vanhaan satamaan Välimeren rannalle lajien huiput sekä uusimmat rapin, hip-hopin, drum & bassin ja rockin tuulahdukset.

"Totally Board yhdistää jälleen loistavasti urheilun ja musiikin, tänä vuonna siis Etelä-Ranskassa", kertoo Nokia Mobile Phonesin Euroopan ja Afrikan markkinointijohtaja Pekka Rantala. "Isännöimme mielellämme näin hienoa tapahtumaa."

Big Air -kilpailu, johon osallistuu kymmeniä kilpailijoita, käydään 25-metrisellä rampilla, jota peittää 300 tonnia lunta. Verttirampilla skeittaajat, BMX-pyöräiljät ja inline-luistelijat voivat vertailla ilmalentojen kestoa. Yleisöä viihdyttävät musiikin kuumat nimet Kosheen, ROHFF, Idlewild ja Psy 4 de la Rime. Viileitä soundeja ja rentoja rytmejä tarjoilevat lisäksi DJEL, DJ Get Down, DJ Snipe ja DJ Soon.

Tapahtuman aikana yleisö voi osallistua kännykkächattiin, joka heijastetaan suurille valkokankaille. Tapahtumassa liikkuu lisäksi opiskelijoita, jotka ottavat kuvia Nokian kamerapuhelimilla ja lähettävät niitä jättikokoiselle multimediaviestitaululle.

Club Nokia, Nokia-matkapuhelinten omistajien asiakaskerho, tuo paikalle jäsenteltan, Nokian digitaaliset palvelut ja pelit. Club Nokia tarjoaa Nokian matkapuhelinten omistajille tarkoitettuja palveluita sekä Euroopassa että Afrikassa. Club Nokian webbi- ja wap-palvelut saa käyttöönsä rekisteröimällä Nokia-puhelimensa Club Nokiassa.

Tapahtuman yhteydessä järjestetään lehdistötilaisuus perjantaina 6. syyskuuta kello 16.00 Suomen aikaa. Tilaisuutta voi seurata osoitteessa www.nokia.com/press. Lähetyksen seuraaminen edellyttää, että käyttäjällä on asennettuna Real Player 8.0.

Nokia
Nokia on johtava langattoman tulevaisuuden rakentaja. Kokemus ja innovatiivisuus sekä käyttäjäystävälliset tuotteet ja turvalliset ratkaisut ovat tehneet yhtiöstä maailman suurimman matkapuhelinvalmistajan ja yhden johtavista matkapuhelin-, kiinteiden ja IP-verkkojen toimittajista. Nokian tavoitteena on parantaa yritysten tehokkuutta ja rikastuttaa ihmisten jokapäiväistä elämää yhdistämällä langattomuuden edut Internetiin. Nokialla on laaja omistajapohja ja sen osake on listattu kuudessa pörssissä.

Lisätietoja :
Nokia Mobile Phones