Nokia toimittaa O2 Irelandille WLAN-ratkaisun

O2 Ireland on valinnut Nokian toimittaman Wireless Lan (WLAN) -langattoman lähiverkon, joka mahdollistaa joustavan ja nopean langattoman yhteyden Internet -palveluihin sekä yrityksen Intranet -palveluihin julkisilla ”Wi-Fi Zones(TM)” -alueilla kuten lentokentillä ja hotelleissa. Nokia  toimittaa O2 Irelandille Operator Wireless LAN -ratkaisun ja IBM Global Service toimittaa integrointipalvelut ratkaisuun.

Nokia on ajanut korkeanopeuksisten langattomien verkkojen standardisointia ja on sitoutunut olemaan yksi ensimmäisistä yhteentoimivien Wireless LAN- ja 3G-verkkojen kaupallisten ratkaisujen toimittajista.

Nokia Wireless LAN teknologia on myös saatavilla IBM Global Services -myyntikanavien kautta.

Nokia on johtava langattoman tulevaisuuden rakentaja. Kokemus ja innovatiivisuus sekä käyttäjä-ystävälliset tuotteet ja turvalliset ratkaisut ovat tehneet yhtiöstä maailman suurimman matka-puhelinvalmistajan ja yhden johtavista matkapuhelin-, laajakaista- ja IP-verkkojen toimittajista. Nokian tavoitteena on parantaa yritysten tehokkuutta ja rikastuttaa ihmisten jokapäiväistä elämää yhdistämällä langattomuuden edut Internetiin. Nokialla on laaja omistajapohja, ja sen osake on listattu kuudessa pörssissä

Lisätietoja:

Nokia Networks