Ordinær generalforsamling - Blue Vision A/S, CVR-nr. 26 79 14 13

Dato: 26. april 2019
Årets meddelelse nr.: 9

Den 26. april 2019 blev der afholdt ordinær generalforsamling i Blue Vision A/S med følgende dagsorden:

1.         Præsentation af dirigent
2.         Bestyrelsens beretning om selskabets virksomhed i det forløbne år
3.         Fremlæggelse af revideret årsrapport til godkendelse og meddelelse af decharge for bestyrelse og direktion
4.         Vedtagelse af fordeling af overskud eller underskud efter forslag fra bestyrelsen
5.         Eventuelle forslag fra aktionærer og bestyrelse
6.         Valg af bestyrelse
7.         Valg af revisor
8.         Eventuelt

Ud af 119.092.270 stemmer var 64.422.331 til stede på generalforsamlingen, svarende til 54 %. Bestyrelsen besad 54.441.477 af stemmerne i henhold til fuldmagt, svarende til 45,7 %.

Bestyrelsens beretning blev enstemmigt taget til efterretning, jf. punkt 2. Den reviderede årsrapport blev fremlagt til godkendelse, og det blev enstemmigt besluttet af overføre det negative resultat til næste regnskabsår, jf. punkt 3 og 4.

Forslag fra bestyrelsen om meddelelse af decharge for selskabets ledelse vedrørende regnskabsåret 2018 (punkt 3), blev enstemmigt godkendt.

I henhold til vedtægternes § 10.1 vælges medlemmer til selskabets bestyrelse for en periode på ét år. Perioden for Claus Abildstrøm, Nicolai Dines Kærgaard og Peer Henning Borg var udløbet. Claus Abildstrøm, Nicolai Dines Kærgaard og Peer Henning Borg blev enstemmigt genvalgt til bestyrelsen, jf. punkt 6.

Bestyrelsen blev efterfølgende konstitueret med Nicolai Dines Kærgaard som bestyrelsesformand.

Bestyrelsen består herefter af Claus Abildstrøm, Nicolai Dines Kærgaard og Peer Henning Borg.

Baker Tilly Denmark Godkendt Revisionspartnerselskab blev enstemmigt genvalgt som selskabets revisorer.

Blue Vision A/S

På bestyrelsens vegne