Rovio Entertainment Oyj: 2019 puolivuotiskatsauksen julkaisuajankohta

Rovio Entertainment Oyj                     Lehdistötiedote                    9.7.2019 klo 09:00

Rovio Entertainment Oyj julkaisee vuoden 2019 puolivuotiskatsauksensa 8.8.2019 klo 08:30.

Rovio järjestää vuoden 2019 puolivuotiskatsausta koskevan englanninkielisen webcast-tiedotustilaisuuden sijoittajille, lehdistölle ja instituutionaalisille sijoittajille 8.8.2019 klo 14.00. Tilaisuus on katsottavissa suorana https://www.rovio.com/fi/sijoittajat-sijoittajakalenteri , ja myöhemmin tallenteena yhtiön verkkosivuilla osoitteessa https://www.rovio.com/fi/sijoittajat-sijoittajakalenteri.

Rovio Entertainment Oyj noudattaa 30 päivän hiljaista jaksoa ennen puolivuotiskatsausten julkistamista. Hiljainen jakso alkaa 9.7.2019.

ROVIO ENTERTAINMENT OYJ

Lisätietoja:
Mikko Setälä
Johtaja, sijoittajasuhteet
mikko.setala@rovio.com

Jakelu:
Nasdaq Helsinki Ltd
www.rovio.com

Rovio lyhyesti:
Rovio Entertainment Oyj on maailmanlaajuinen, peleihin keskittyvä viihdeyhtiö, joka luo, kehittää ja julkaisee mobiilipelejä, joita on jo tähän mennessä ladattu 4,5 miljardia kertaa. Rovio tunnetaan parhaiten Angry Birds -brändistään, joka sai alkunsa mobiilipelistä vuonna 2009 ja on sittemmin lisensointinsa kautta laajentunut peleistä erilaisiin viihde- ja kuluttajatuotekategorioihin. Tänään yhtiö tarjoaa useita mobiilipelejä, animaatioita ja on tuottanut Angry Birds -elokuvan, joka oli ensi-iltaviikonloppunaan lipputulojen kärjessä 50 maassa, ja jonka jatko-osa on tulossa jakeluun 2019. Rovion pääkonttori on Espoossa ja yhtiö on listattu NASDAQ Helsingin päälistalla tunnuksella ROVIO. (www.rovio.com)