Rovio Entertainment Oyj: VUOSIKERTOMUS 2019 JULKAISTU

Rovio Entertainment Oyj                    Pörssitiedote                              6.3.2020 klo 12.30

ROVIO ENTERTAINMENT OYJ:N VUOSIKERTOMUS 2019 JULKAISTU

Rovio Entertainment Oyj:n vuosikertomus vuodelta 2019 on julkaistu suomenkielisenä ja englanninkielisenä tänään 6.3.2020 yhtiön verkkosivuilla osoitteessa: https://investors.rovio.com/fi/taloustietoa/raportit-ja-esitykset/year/2020. Vuosikertomus ilmestyy ainoastaan digitaalisessa muodossa.

Vuosikertomuksen osana on selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä, palkka- ja palkkioselvitys ja tilinpäätös vuodelta 2019, ja ne ovat saatavilla myös erillisinä tiedostoina yhtiön verkkosivuilla.

Vuosikertomus, selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä sekä palkka- ja palkkioselvitys ovat myös tämän tiedotteen liitteinä.

ROVIO ENTERTAINMENT OYJ

Lisätietoja:
Veli-Pekka Puolakanaho, johtaja sijoittajasuhteet
RovioIR@rovio.com

Jakelu:
NASDAQ Helsinki
www.investors.rovio.com

Rovio lyhyesti:
Rovio Entertainment Oyj on maailmanlaajuinen, peleihin keskittyvä viihdeyhtiö, joka luo, kehittää ja julkaisee mobiilipelejä, joita on jo tähän mennessä ladattu 4,5 miljardia kertaa. Rovio tunnetaan parhaiten Angry Birds -brändistään, joka sai alkunsa mobiilipelistä vuonna 2009 ja on sittemmin peleistä lisensointinsa kautta laajentunut erilaisiin viihde- ja kuluttajatuotekategorioihin. Tänään Rovio tarjoaa useita mobiilipelejä, animaatioita ja on tuottanut Angry Birds -elokuvan, joka oli ensi-iltaviikonloppunaan lipputulojen kärjessä 50 maassa, ja jonka jatko-osa, Angry Birds -elokuva 2 julkaistiin elokuussa 2019. Rovion pääkonttori on Espoossa ja yhtiö on listattu NASDAQ Helsingin päälistalla tunnuksella ROVIO. (www.rovio.com)

Rovio_Vuosikertomus_2019 (1) Rovio_palkka_ja_palkkioselvitys_2019 Rovio_ selvitys_hallinto_ja_ohjausjarjestelmasta_2019